نویسنده = سهیلا زرین جوی الوار
شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد کسب‌وکارهای پایدار خانگی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی و فرایند تحلیل سلسله مراتبی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 اردیبهشت 1403

سهیلا زرین جوی الوار؛ معصومه خلیل زاده طلاتپه؛ مریم نورائی آباده


بررسی تاثیر خصومت اینترنتی مشتریان بر کسب و کارهای هوشمند

دوره 5، شماره 1، فروردین 1403

JABM.3.2.15564.545343.45643

علی اصغر پورتیمور؛ سهیلا زرین جوی الوار؛ فریدون امیدی