درباره نشریه

مدیریت بازاریابی هوشمند نشریه‌ای است با رویکرد علمی که با رسالت توسعه دانش و پژوهش در حوزه‌های نوین بازاریابی هوشمند در کشور، شناسایی روش‌های بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی در ایران و ارانه راهکار برای آن، مقاله‌های علمی در حوزۀ مدیریت بازاریابی هوشمند را به صورت فصلنامه منتشر می‌کند. همچنین این نشریه از بهار  سال 1399 آغاز به کار کرد. سایر اطلاعات این نشریه به شرح زیر می‌باشد:

  • فلودیاگرام مراحل داوری و پذیرش مقاله در قسمت فرایند پذیرش مقالات شرح داده شده‌است.
  • حقوق معنوی: کلیه حقوق معنوی اثر متعلق به نویسنده است؛
  •  این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار  (COPE) می باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید.
  • نوع نشریه: نشریه علمی
  • نوع مقالات قابل انتشار: علمی-پژوهشی
  • توالی انتشار: فصلنامه
  • زبان: دو زبانه فارسی(چکیده و منابع مقالات انگلیسی)
  • متوسط زمان داوری مقالات:  8 هفته
  • سرقت ادبیجهت پیشگیری از سرقت ادبی از نرم افزار سمیم نور استفاده می‌شود؛
  • دسترسی رایگان و آزاد به مقالات
  • چنانچه مقاله از حامی یا تامین‌کننده اعتبار پژوهشی برخوردار باشد، درج آن در مقاله توسط نویسنده الزامی می‌باشد.
  • کشور محل انتشارایران
  • حوزه  تخصصیمدیریت بازرگانی
  • شروع انتشار: بهار  1399
  • زبان مجلهفارسی (چکیده انگلیسی)
  • هزینه بررسی و پذیرش مقالهرایگان
  • نوع  داوریداوری بسته (دو سو ناشناس) و 3 داور
  • بازه زمانی بررسی اولیهیک هفته
  • فرمتچاپی و الکترونیکی
  • نوبت‌های چاپ :فصلنامه
  • رتبه سال 1402در وزارت علوم: -
  • ضریب تاثیر ISC: -
  • شاپای الکترونیکی: 5405-2783
  • ایمیل نشریه:   E-mail: [email protected]  
  • آخرین به‌روز‌رسانی وبگاه نشریه: 22 آذر 1402