مدیریت بازاریابی هوشمند نشریهای است با رویکرد علمی که با رسالت توسعه دانش و پژوهش در حوزههای نوین بازاریابی هوشمند در کشور، شناسایی روشهای بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی در ایران و ارانه راهکار برای آن، مقالههای علمی در حوزۀ مدیریت بازاریابی هوشمند را به صورت فصلنامه منتشر میکند. همچنین این نشریه از بهار سال 1399 آغاز به کار کرد. سایر اطلاعات این نشریه به شرح زیر میباشد:
- فلودیاگرام مراحل داوری و پذیرش مقاله در قسمت فرایند پذیرش مقالات شرح داده شدهاست.
- حقوق معنوی: کلیه حقوق معنوی اثر متعلق به نویسنده است؛
- این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار (COPE) می باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید.
- نوع نشریه: نشریه علمی
- نوع مقالات قابل انتشار: علمی-پژوهشی
- توالی انتشار: فصلنامه
- زبان: دو زبانه فارسی(چکیده و منابع مقالات انگلیسی)
- متوسط زمان داوری مقالات: 8 هفته
- سرقت ادبی: جهت پیشگیری از سرقت ادبی از نرم افزار سمیم نور استفاده میشود؛
- دسترسی رایگان و آزاد به مقالات
- چنانچه مقاله از حامی یا تامینکننده اعتبار پژوهشی برخوردار باشد، درج آن در مقاله توسط نویسنده الزامی میباشد.
- کشور محل انتشار: ایران
- حوزه تخصصی: مدیریت بازرگانی
- شروع انتشار: بهار 1399
- زبان مجله: فارسی (چکیده انگلیسی)
- هزینه بررسی و پذیرش مقاله: رایگان
- نوع داوری: داوری بسته (دو سو ناشناس) و 3 داور
- بازه زمانی بررسی اولیه: یک هفته
- فرمت: چاپی و الکترونیکی
- نوبتهای چاپ :فصلنامه
- رتبه سال 1402در وزارت علوم: -
- ضریب تاثیر ISC: -
- شاپای الکترونیکی: 5405-2783
- ایمیل نشریه: E-mail: [email protected]
- آخرین بهروزرسانی وبگاه نشریه: 22 آذر 1402