محورهای موضوعی(اسکوپ نشریه):
|
مدیریت راهبردی بازاریابی هوشمند
|
- تحلیل محیط رقابت و توسعه و حفظ مزیت رقابتی پایدار با استفاده از فناوریهای هوشمند(مانند الگوریتمهای هوش مصنوعی)
- همراستایی اهداف و برنامههای راهبردی کسب و کار با استفاده از فناوریهای هوشمند
- برنامهریزی و تصمیمگیری پورتفوی و راهبردهای تجاری و کسب و کار با استفاده از فناوریهای هوشمند
- ارزیابی و کنترل راهبردی کسب و کار و طراحی و تدوین شاخصهای بهبود و توسعه عملکرد راهبردی با استفاده از فناوریهای هوشمند
- تکنیکهای ارزیابی، بهبود و مدیریت عملکرد مبتنی بر راهبردهای کسب و کار با استفاده از فناوریهای هوشمند
- رویکردهای نوین و نوظهور راهبردی با استفاده از فناوریهای هوشمند
- استفاده از هوش مصنوعی در افزایش کارایی تصمیمگیریهای تجاری
- ایجاد بستری برای ارتقاء دانش مدیریت تجاری با استفاده از AI
-
|
بازاریابی هوشمند در مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و رفتار مصرفکننده
|
- تحلیل رفتار و روانشناسی مصرفکنندگان و فرایند تصمیمگیری خرید با استفاده از فناوریهای هوشمند
- طراحی راهبردها و طرحهای قیمتگذاری محصولات و خدمات با استفاده از فناوریهای هوشمند
- مدیریت کانالهای توزیع، عرضه و نقاط فروش محصولات و خدمات با استفاده از فناوریهای هوشمند
- مدیریت تبلیغات، ترفیعات فروش و ارتباطات یکپارچه بازاریابی با استفاده از فناوریهای هوشمند
- مدیریت خطوط محصولات و بستهبندی با استفاده از فناوریهای هوشمند
- مدیریت نام و نشان (برند) تجاری با استفاده از فناوریهای هوشمند
- شخصیسازی و اتوماسیون در بازاریابی
- ادغام تکنولوژیهای نوین برای سفارشیسازی و بهینهسازی تجربیات مشتری
- تحلیل رفتار مشتریان با استفاده از الگوریتمهای پردازش زبان طبیعی، پردازش تصویر، یادگیری عمیق و غیره.
|
بازاریابی هوشمند در تبلیغات و ارتباطات بازاریابی
|
- کاربرد تکنیکهای دادهکاوی در هوش تجاری (BI)، هوشمندی بازاریابی (MI) و هوشمندی مشتریان (CI)
- کاربرد تکنیکهای تحلیلی، مدلسازی و شبیهسازی فعالیتهای بازاریابی با استفاده از فناوریهای هوشمند
- تحلیل مطالعات و تجربیات موردی در حوزه بازاریابی با استفاده از فناوریهای هوشمند
- استفاده از AI برای تبلیغات، فروش و تعامل با مشتریان پیچیده
- به کارگیری پیشرفتهای یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی
|
بازاریابی هوشمند در سایر حوزههای بازاریابی
|
- کاربرد فناوریهای هوشمند در تحلیل نظریات و الگوهای نوین بازاریابی مصرفکننده و صنعتی
- کاربرد فناوریهای هوشمند در مدیریت خطمشیهای بازاریابی جهانی و بین المللی
- کاربرد فناوریهای هوشمند در سازماندهی، اجراء، ارزیابی و کنترل فعالیتهای بازاریابی
- کاربرد فناوریهای هوشمند در تحلیل و توسعه فرایندهای بازاریابی و مدیریت بازار
- کاربرد فناوریهای هوشمند در مدیریت کارکنان و امور پرسنلی نیروهای فروش و بازاریابی
- کاربرد فناوریهای هوشمند در بودجهبندی و مسائل مالی فعالیتهای بازاریابی
- کاربرد فناوریهای هوشمند در توسعه کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان
- ترویج بازاریابی مبتنی بر داده (Data-Driven Marketing)
- تحلیل روندهای جدید و بررسی موفقیت پروژههای بازاریابی هوشمند
- بررسی اثرات هوش تجاری و کاربرد آن در بازاریابی موفق کسب و کارها
|