مقدمه
دوماهنامه نگرشهای نوین بازرگانی(New Business Attitudes) به شماره 85871 در اردیبهشت 1399 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف تولید و ترویج علوم مرتبط با مدیریت و اقتصاد در صنایع مختلف و به منظور تقویت مبادله آخرین یافتههای علمی، تحقیقاتی و کاربردی، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحبنظران از سراسر کشور می نماید. این فصلنامه امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت فصلی ، دستاوردهای علمی محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.
مقالات ارسالی برای این مجله بهصورت دوسویه ناشناس داوری میشوند و پس از داوری و موافقت هیئت تحریریه به چاپ خواهند رسید.
موضوعات تحت پوشش:
مدیریت صنعتی- مدیریت بازرگانی -مدیریت دولتی -مدیریت اجرایی- مدیریت کارآفرینی- مدیریت فناوری اطلاعات -مدیریت آموزشی- مدیریت شهری-مدیریت استراتژیک -مدیریت بازاریابی مدیریت تولید -مدیریت مالی -مدیریت منابع انسانی- مدیریت تکنولوژی- مدیریت پروژه- مدیریت ریسک
رسالت: انتشار دستاوردهای علمی در حوزه مدیریت بازرگانی در راستای تولید علم و ایجاد الگوهای اسلامی ایرانی و بومی در این حوزه
اهداف: