اسدی سمسکنده، امین.)1398(. بررسی تأثیر ویژگی ها ی تبلیغات رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان. پایان نامه کارشناسی
ارشد. گروه مدیریت، مدیریت بازرگانی- بازاریابی، دانشکده علوم انسانی. موسسه آموزش عالی سارویه،ساری.
اعظمی, محسن, آزادی, وحید, و آینه, معصومه.)1395(. بررسی تاثی ر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی درک شده بر قصد
خرید مصرف کننده. جامعه شناسی آموزش و پرورش, 2)2(, .197-181
بزازیان قدیم, رزین, و آزاد, ناصر.)1399(. بررس ی تاثیر ویژگیهای تبلیغاتی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتری )مطالعه
موردی: کاربران شرکت ایرانسل در شهر تهران(. مطالعات رفتاری در مدیریت, 11)24(, .110-105
حاجی کریم ی, عباسعلی, کریم ی جعفری, فاطمه, و یزدانی, شهین.) 1401(. بررسی تأثیر ویژگیهای تبلیغات رسانه های اجتماعی بر
قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک )مورد مطالعه: دیجی کاال(. مدیریت بازاریابی, 17)55(, .80-61
حقیقی نسب, منیژه, و قاسمی, مائده.)1401(. تأثیر ک یفیت محتوا و تعامل با برند بر رفتار خرید با نقش میانجی درگیری شناختی و
احساسی کاربران در شبکه های اجتماعی. نشریه تحقیقات بازاریابی نوی ن, 12)3(, .152-133
رحیمنیا، فریبرز، رمضانی، یوسف و زرگران، سحر.)1398(. تأثیر تعامل کاربران در رسانه های اجتماعی بر قصد خرید به واسطه
نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی، تحقیقات بازاریابی نوین، 9)1(، .52-33
سندالی، وفا، نایب زاده، شهناز، و ابوالفضل داوودی.)1397(. ارزیاب ی مشتری از برند و قصد خرید با توجه به نقش ترجیح برند،
فصلنامه پژوهش های جدید در مدی ریت و حسابداری، )11(، .456-439
شکرچی زاده, زهرا, و ولیخانی, زهرا.)1400(. تأثیر ویژگیهای تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی بر قصد خرید آنالین ازطریق نقش
میانجی نگرش به تبلیغ و برند )مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در ای نستاگرام(. نشریه تحقیقات بازاریابی
نوین, 11)4(, .176-157
شهریاری، شادی، و حق شناس کاشانی، فریده.)1401(. تأثیر ابعاد بازاریابی چریک ی از طریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش
اطالعات در تصویر برند در شبکه های اجتماعی )مورد مطالعه: دانشجو یان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران(، مجله مدیریت
بازاریابی، (54)،17 .23-1
قربانی, علی, و داودی, علیرضا.)1401(. بررسی تاثیر یکپارچه سازی چندکاناله ، اعتماد و وفاداری افالین و انالین بر قصد خرید
مجدد )مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های زنجیره ا ی افق کوروش شهر تهران(. دوماهنامه نگرش های نوین مدیری ت
بازرگانی, 3)3(, .17-1
الچین، ساناز، عابد ی، احسان، و مهیا محمدی.)1395(. بررسی تأث یر نفوذ اجتماعی، انتظارات عملکردی و تالش مورد انتظار مشتری
بر قصد استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی بانک سپه: )موردمطالعه: مشتریان استان تهران(، سومین کنفرانس ب ین المللی
مدیریت و مهندسی صنایع، اردبیل، دانشگاه مقدس اردب یلی.
Anurag, S. (2016). Company-Customer Interaction Via Social Media: Contributions To The Marketing Mix, in
Singh, A. and Duhan, P. (Ed.), Managing Public Relations and Brand Image through Social Media, IGI Global,
Hershey, PA, 160-170.
Chi, H. K., Yeh, H. R., & Yang, Y. T. (2012). The impact of brand awareness on consumer purchase intention: The
mediating effect of perceived quality and brand loyalty. Journal of International Management Studies, 4 (1), 135-
144.
Dabbous, A., & Aoun Barakat, K. (2020). Bridging the online offline gap: Assessing the impact of brands’ social
network content quality on brand awareness and purchase intention. Journal of Retailing and Consumer Services,
53, 966-1001
Keller, K.L. and Lehmann, D.R. (2003), “How do brands create value?”, Marketing Management, 12(3), 26-31.
Mcclure, C., & Seock, Y, K. (2020). The role of involvement: Investigating the effect of brand’s social media pages
on consumer purchase intention. Journal of Retailing and Consumer Services, 53, 975-1001.
Venkatesh, V., Thong, J. Y. L., & Xu, X. (2012). Consumer acceptance and use of information technology:
Extending the unified theory of acceptance and use of technology. MIS Quarterly, 36 (1), 157–178
Wendler, T. & Soren, G. (2016). Data Mining With Spss Modeler”, Springer International Publishing Switzerland .