لزوم توجه به تولید محتوی در مدیریت رسانه های اجتماعی

نوع مقاله : استخراج از پایان نامه کارشناسی ارشد

نویسنده

کارشناسی ارشد مهندسی مخازن هیدروکربوری، رییس مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد، ایران

چکیده

رسانه های اجتماعی امروزه به لطف فناوری های جدید موجب تغییر ودگرگونی در دنیای ارتباطات شده اند که از نفوذگسترده ای در بین مخاطبان دارا هستند. بنابراین با توجه به اهمیت این رسانه ها ضرورت پژوهش در این حوزه امری مهم می باشد بر همین اساس در این مقاله به بررسی اصول و مبانی تلید محتوی و ارتباط آن با رسانه های اجتماعی پرداخته شده است.

کلیدواژه‌ها


عنوان مقاله [English]

Necessity to pay attention to content production in social media management

نویسنده [English]

  • seyed fakhroddin taherzadeh mousavian
Master of Hydrocarbon Tank Engineering, Head of the Center for Industrial and Mineral Research Equipment Negin Pasargad Industry, Iran
چکیده [English]

Social media today, thanks to the new technologies, has changed and transgressively in the world of communications that have an influential audience. Therefore, given the importance of these media, the necessity of research in this area is important. In this article, this article examines the principles and principles of the content and its relationship with the social media.

کلیدواژه‌ها [English]

  • Social Media Management
  • Content Production