ارتباطات یکپارچه بازاریابی با رویکرد مروری

نوع مقاله : استخراج از پایان نامه کارشناسی ارشد

نویسنده

دانشجوی کارشناسی ارشد ، Mba ،پیام نور واحد ورامین ،ورامین ، ایران

چکیده

مفهوم ارتباطات بازاریابی یکپارچه  از دهه 1990 به عنوان هدف تحقیق در بین دانشگاهیان و محققین بوده است. طرفداران ارتباطات بازاریابی یکپارچه  با این واقعیت موافق هستند که قوام پیامهای ارتباطی بازاریابی یکی از ارکان اساسی رویکرد ادغام است .در محیط رقابتی و متغیر امروزی، شرکت ها به منظور حفظ روابط سودآور با مشتریان، ناگزیر به استفاده از روش های متنوع و نوین ارتباطی هستند. تبلیغات رسانه ای، روابط عمومی، بازاریابی مستقیم و ابزارهای ارتقای فروش، ازجمله روش های ارتباطی بازاریابی هستند که برای موفقیت سازمان از طریق یک سیستم باید به طور موثر یکپارچه شوند. در این راستا مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) از طریق یکپارچه کردن پیام ها، پایگاه و موضع شرکت در بازار را مستحکم کرده و باعث توانمندی  شرکت ها و سازمان ها می شود.در واقع یک نیاز مستمر برای کشف طیف گسترده ای از موضوعاتی که در کمپین های ارتباطی آنلاین و آفلاین ایجاد می شود وجود دارد .

کلیدواژه‌ها

موضوعات


عنوان مقاله [English]

Integrated Marketing Communications With A Review Approach

نویسنده [English]

  • hana sadat mirfallah
Master student, Mba, Payame Noor, Varamin Branch, Varamin, Iran
چکیده [English]

The concept of integrated marketing communications has been the focus of research among academics and researchers since the 1990s. Proponents of integrated marketing communications agree with the fact that the consistency of marketing communication messages is one of the cornerstones of the integration approach. In today's competitive and changing environment, companies must use a variety of new communication methods to maintain profitable relationships with customers. . Media advertising, public relations, direct marketing and sales promotion tools are some of the marketing communication methods that must be effectively integrated for the success of the organization through a system. In this regard, the concept of integrated marketing communications (IMC) by integrating messages, strengthens the base and position of the company in the market and empowers companies and organizations. In fact, a constant need to explore a wide range of topics It is created in online and offline communication campaigns and doubles the importance of such a study.

کلیدواژه‌ها [English]

  • Integrated communication
  • marketing
  • review approach