%0 Journal Article %T ارتباطات یکپارچه بازاریابی با رویکرد مروری %J مدیریت بازاریابی هوشمند %I دانشگاه نبی اکرم(ص) %Z 2783-5405 %A میرفلاح, هاناسادات %D 2021 %\ 01/20/2021 %V 1 %N 6 %P 144-153 %! ارتباطات یکپارچه بازاریابی با رویکرد مروری %K ارتباطات یکپارچه %K بازاریابی %K رویکرد مروری %R %X مفهوم ارتباطات بازاریابی یکپارچه  از دهه 1990 به عنوان هدف تحقیق در بین دانشگاهیان و محققین بوده است. طرفداران ارتباطات بازاریابی یکپارچه  با این واقعیت موافق هستند که قوام پیامهای ارتباطی بازاریابی یکی از ارکان اساسی رویکرد ادغام است .در محیط رقابتی و متغیر امروزی، شرکت ها به منظور حفظ روابط سودآور با مشتریان، ناگزیر به استفاده از روش های متنوع و نوین ارتباطی هستند. تبلیغات رسانه ای، روابط عمومی، بازاریابی مستقیم و ابزارهای ارتقای فروش، ازجمله روش های ارتباطی بازاریابی هستند که برای موفقیت سازمان از طریق یک سیستم باید به طور موثر یکپارچه شوند. در این راستا مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) از طریق یکپارچه کردن پیام ها، پایگاه و موضع شرکت در بازار را مستحکم کرده و باعث توانمندی  شرکت ها و سازمان ها می شود.در واقع یک نیاز مستمر برای کشف طیف گسترده ای از موضوعاتی که در کمپین های ارتباطی آنلاین و آفلاین ایجاد می شود وجود دارد . %U https://www.jnabm.ir/article_247288_74172177ab6f9c6069ce8b2c3aa35aa5.pdf