مروری بر مدیریت بازاریابی هوشمند در شرکتهای سرمایه گذاری

نوع مقاله : استخراج از پایان نامه کارشناسی ارشد

نویسنده

دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب و کار دانشگاه پیام نور واحد دماوند

چکیده

هدف این پژوهش بررسی مروری بر مدیریت بازاریابی هوشمند در شرکتهای سرمایه گذاری می باشد که بازاریابی هوشمند اطلاعاتی از رقبا، استراتژی های بازاریابی آنها ، اهداف، فعالیتهای پژوهشی، نقاط قوت و نقاط ضعف و سایراطلاعات مورد نیازازفعالیتهای آنها را فراھم می کند سازمانها به طور فزاینده ای به دنبال درک بهتر چگونگی نفوذ قدرت خود در بازار هستند. به طور کلی این موضوع یک زمینه تحقیقاتی جدید در سطح بین المللی می باشد، که مطالعات متعددی در شرکتهای ایالات متحده بر آن متمرکز است با وجود این نیاز به بازاریابی هوشمند در سازمانها در حال رشد است و تصمیم گیرندگان در حال به رسمیت شناختن نقش و اهمیت آن هستند. از نظر انجمن بازاریابی آمریکا،بازاریابی به عنوان فعالیت، مجموعه ای از نهادها و فرایندهای ایجاد، برقراری ارتباط، ارائه و مبادله ای که برای مشتریان، ارباب رجوع، شرکای تجاری، و جامعه در کل، دارای ارزش است تعریف شده استعده‌ای از خوانندگان به این نکته مهم واقف باشند که در قانون تجارت اشاره‌ای به این گونه از شرکت‌ها نشده و یقینا خالی از لطف نیست که بدانیم کلمه هلدینگ از کجا به واژگان ما اضافه شده است. HOLDING کلمه‌ای لاتین بوده و بعد از دهه 1970 معنای واقعی خود را بدست آورده و از آنجا شروع شد که در دهه 1960 تعدادی از شرکت‌های آمریکایی موقعیت‌های خوبی کسب کردند، ولی وضع مالی جمعی دیگر از آنها به شدت رو به زوال گذاشت. شرکت جنرال الکتریک در دهه 70 برای مقابله با رشد بی‌سود و مشکلات دیگری که ضمن برنامه ریزی با آن مواجه می‌شد، شیوه‌ای را ابداع کرد. این شرکت 170 واحد خود را به 49 بخش ساماندهی کرد و این گروه‌ها زیرنظر ده مدیر ارشد که خود به تنهایی پاسخگوی مدیرعامل بودند، فعالیت می‌کردند. در این زمان هلدینگ متولد شد SBU که مخفف شده Business Unit Strategic است،

کلیدواژه‌ها

موضوعات


عنوان مقاله [English]

The purpose of this study is to review the intelligent marketing management in investment companies

نویسنده [English]

  • farzad ghazimoradi
Master student of Business Management, Payame Noor University, Damavand Branch
چکیده [English]

The purpose of this study is to review the intelligent marketing management in investment companies that intelligent marketing provides information about competitors, their marketing strategies, goals, research activities, strengths and weaknesses and other information required for their activities. Organizations increasingly They are looking for a better understanding of how their power penetrates the market. Overall, this is a new area of international research, focusing on numerous studies in US companies. Despite this, the need for smart marketing in organizations is growing and decision makers are recognizing their role and importance. For the American Marketing Association, marketing is defined as an activity, a set of institutions and processes of creating, communicating, presenting, and exchanging that are valuable to customers, clients, business partners, and society at large. Readers should be aware that the law of commerce does not mention such companies, and it is certainly not without merit to know where the word holding is added to our vocabulary. HOLDING is a Latin word that took on its true meaning after the 1970s, when a number of American companies gained a good foothold in the 1960s, but the collective finances of a number of them plummeted. In the 1970s, GE invented a way to deal with stunted growth and other problems it encountered while planning. The company organized its 170 units into 49 divisions, and these groups operated under ten senior executives who were solely accountable to the CEO. At this time the holding was born. SBU is the acronym for Business Unit Strategic, so every industry or strategic business area is covered by a management based on its nature and degree of correlation so that they can work together to achieve the right integration. Being manageable is the degree of sovereignty of the holding company over that industry, which is mostly determined by the amount of shares and ownership, but it includes the sovereignty of the company or, more simply, it owns the majority shares. Holdings can be examined in two traditional and new forms. In the old view, holding companies operate on the basis of business views

کلیدواژه‌ها [English]

  • on smart marketing management
  • investment companies

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده
انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1402
  • تاریخ دریافت: 15 دی 1400
  • تاریخ بازنگری: 09 اردیبهشت 1403
  • تاریخ پذیرش: 19 دی 1400