محمد رضا رضائی، بابک حاجی کریمی جمیل اونق 1۳99 شناسایی عوامل موثر بر تبلیغات با فنون نورومارکتینگ سیویلیکا
سیده زهرا افجه بش 1۳9۸ بررسی نقش اهمیت روان شناسی رنگها در تبلیغات مارکتینگ نورومارکتینگ و بر ندینگ سیویلیکا
Influencer marketing on Instagram: How sponsorship disclosure, influencer credibility, and
brand credibility impact the effectiveness of Instagram promotional post.
Pages 232-249 | Received 30 Aug 2019, Accepted 03 Apr 2020, Published online: 15 Jun 2020
Laudon & traver 2014. Análisis del impacto de las estrategias de mercadeo en redes sociales en
el consumidor mediante técnicas de neuromarketing.
Lawler .Thye & Yoon 2014. Relational Cohesion, Social Commitments, and Person-to-Group
Ties: Twenty-Five Years of a Theoretical Research Program
national destinations in the Greater Bay area of China.
(Kim & Lee 2015.) Redefining neuromarketing as an integrated science of influence