Document Type : The scientific research paper
Authors
1 Entrepreneurship major, new business orientation, Faculty of Entrepreneurship, University of Tehran, Tehran, Iran
2 Master of Business Administration, Payam Noor University, Tehran, Iran
Abstract
Highlights
احمد، ا،. و حسین، م.ال. .(2018) جذب سیستم های هوش تجاری :نقش واسطه ای فرهنگ دانش سازمانی. کنفرانس تجارت
الکترونیک، خدمات الکترونیک و جامعه الکترونیک )صص 491-480(. چم: اسپرینگر .
.(2019) .M ,Waheed & ,WH ,DeLone .,G ,Vaia .,N ,Ainدو دهه تحقیق در مورد پذیرش، استفاده و موفقیت سیستم
هوش تجاری -مروری بر ادبیات سیستماتیک .سیستم های پشتیبانی تصمیم، 125 ، ماده 113113 .
آرمسترانگ، جی اس، و اورتون، تی اس .(1977) برآورد سوگیری بدون پاسخ در نظرسنجی های پستی مجله تحقیقات بازاریابی،
.402-396 ،)3( 14
Audzeyeva، A،. Hudson& ، .)2016 (.Rچگونه در مرحله پس از پیاده سازی از یک برنامه هوش تجاری بیشترین بهره را
ببرید ؟ تغییر ساختار عمیق در یک بانک خرده فروشی بریتانیا. مجله اروپایی سیستم های اطالعاتی، 25 (1)، .46-29
بالمی، MA، Ghosh، S،. وHora ، .)2014 (.Mتاثیر ساختار شبکه تامین بر نوآوری شرکت مجله مدیریت عملیات، 32 (6)،
.373-357
باکو، وی، و چوی، تی .(2013) قفس آهنی در معرض: فشارهای سازمانی و ناهمگونی در سراسر زنجیره تامین مراقبت های
بهداشتی مجله مدیریت عملیات، 31(6)، .439-432
بو زی ج،K ،. وDimovski ، .)2019 (.Vهوش تجاری و تجزیه و تحلیل برای خلق ارزش :نقش ظرفیت جذب مجله بین المللی
مدیریت اطالعات، 46 ، 93 – .103
براون، دی اچ، و کائوکیتیپونگ، ال. .(2009) اندازه و پیچیدگی نسبی: استفاده از تجارت الکترونیک در شرکتهای گردشگری
کوچک و متوسط در تایلند. مجله مدیریت اطالعات سازمانی، 22 (1/2)، .231-212
برایس، سی، رینگ، پی، اشبی، اس،. و واردمن، جی کی .(2020) تاب آوری در برابر عدم قطعیت: درس های اولیه از همه گیری
-19.COVIDمجله تحقیقات ریسک، 23 7) -(،8 .887-880
:نشده مشاهده متغیرهای با مدلها تحلیلEF (1981). ، Borgattaو ،GW ،Bohrnstedt ،JP ،McIver ،EG ،Carmines
تحلیل ساختارهای کوواریانس. سنجش اجتماعی :مسائل جاری )صص 115-65(.80،
.(2020) .Z ,Lin & .,Y ,Chenقابلیت های هوش تجاری و عملکرد شرکت :مطالعه ای در چین مجله بین المللی مدیریت
اطالعات مقاله 102232 .
چن، دی کیو، پرستون، دیاس، و سوینک، ام. .(2015) چگونه استفاده از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ بر ایجاد ارزش در
مدیریت زنجیره تامین تاثیر می گذارد .مجله اطالعات مدیریت سیستم ها، 32 (4)، .39-4
چین، .(1998) WWتفسیر: مسائل و نظرات در مورد مدل سازی معادالت ساختاری.
.Xvii – (1), Vii MIS, 22 فصلنامه
چین، دبلیو دبلیو، تاچر، جی بی، و رایت، .(2012) RTارزیابی سوگیری روش رایج:
مشکالت با تکنیک .ULMC فصلنامه 36 ,MIS 1003 ,)3– (1019 .
چرچیل، GA، جونیور .(1979) پارادایم برای توسعه معیارهای بهتر ساختارهای بازاریابی .مجله تحقیقات بازاریابی، 16 (1)، -64
.73
کوهن، .(2008) BHتوضیح آمار روانی .جان ویلی و پسران .
Keywords
Main Subjects