حسین زاده شهری، معصومه؛ خسروی، محمدعلی )1399(. تأثیر تصویر فروشگاه ب ر قص د حمای ت و وف اداری مش تری)م ورد
مطالع ه :فروشگاه دیپلمات(، نشریه مدیریت بازرگانی، 2)3(، .52-29
دهدشتی شاهرخ، زهره و محمد ی، علی،1395،تاثیر محیط فیزیک ی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی گری رضایت
.https://civilica.com/doc/958232،مشتری
دهدشتی شاهرخ، زهره؛ عقیلی، خدیجه . )1395(. تأثیر راحتی استفاده از خدمات بر تبلیغات ده ان ب ه ده ان و قص د خری د مج دد
فصلنامه علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 5 36. .15-
رحیم نیا، فریبرز؛ هرندی، عطاهلل؛ فاطمی، سیده زهرا)1391(، تأثیر ک یفیت رابطه با مشتری بر ک یفی ت ادراک شده و وفاداری مشتریان
مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره کالن شهر مشهد، مجله علمی پژوهشی پژوهش های مدیریت عمومی سال پنجم پاییز 1391
شماره .17
کروبی، مهدی؛ فیاضی، مرتضی)1391(، تأثیر محیط فیزیکی بر ادراک مشتریان از ک یفی ت خدمات درصنعت هتلداری مطالعه
موردی هتلهای استقالل، انقالب و کوثر تهران«، فصلنامه گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ.
محمودی، ادریس؛ ساالری، زهرا؛ خلیلی پور؛ حاتم، حس ینی سرتشنی زی)1400(، تأثیر محیط فیزیکی بر ادراک از قیمت، رضایت و
وفاداری مشتریان )مورد مطالعه: رستورانها ی شهر اهواز(، مجله مطالعات رفتار مصرف کننده، دانشگاه کردستان، صص .58-84
نجفی زاده، نادرالسادات؛ میرزایی، علی اکبر)1397(، بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزشهای درک شده، رضایت و نیات
رفتاری مشتری در رستوران، مجله مدیریت بازاریابی، شماره ،39 صص.37-54
Abaza, H. & Hamwey, R. (2020). Integrated assessment as a tool for achieving sustainable trade
policies. Environmental Impact Assessment Review, 21 (6), 481-510.
-Adly, M. I. & Eid, R. (2020). Measuring the perceived value of malls in a non-Western context:
the case of the UAE. International Journal of Retail & Distribution Management, 43 (9), 849-
869.
Çetinsöz, B. C. (2019). Influence of Physical Environment on Customer Satisfaction and Loyalty
in Upscale Restaurants. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 7(2), 700-716.
Han, H., & Ryu, K. (2009). The roles of the physical environment, price perception, and
customer satisfaction in determining customer loyalty in the restaurant industry. Journal of
Hospitality & Tourism Research, 33(4), 487-510.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2020). Marketing Management 14th Edition. New Jersy: Pearson
Education. Published by Prentice Hall.
Kotler, P., & Keller, K. L. (2020). Marketing Management 14th Edition. New Jersy: Pearson
Education. Published by Prentice Hall.