تعداد دورهها | 4 |
تعداد شمارهها | 22 |
تعداد مقالات | 173 |
تعداد نویسندگان | 236 |
تعداد مشاهده مقاله | 170,590 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 22,394 |
نسبت مشاهده بر مقاله | 986.07 |
نسبت دریافت فایل بر مقاله | 129.45 |
----------------------------------------- | |
تعداد مقالات ارسال شده | 1425 |
تعداد مقالات رد شده | 1025 |
درصد عدم پذیرش | 89 |
تعداد مقالات پذیرفته شده | 304 |
درصد پذیرش | 5 |
زمان پذیرش (روز) | 96 |
تعداد پایگاه های نمایه شده | 9 |
تعداد داوران | 74 |
این نشریه را در شبکههای علمی همراهی کنید:
توجه:
پیگیری مقالات فقط از طریق سامانه و ایمیل نشریه قابل انجام است و از نویسندگان محترم استدعا میشود از تماس تلفنی خودداری نمایند،
این نشریه تحت ارزیابی پایگاه استنادی جهان اسلام(ISC) قرار دارد
فراخوان
نشریه نگرش های نوین مدیریت بازرگانی، آماده دریافت و بررسی مقالات با موضوع کرونا و اثرات اقتصادی آن می باشد.
نگرش های نوین مدیریت بازرگانی نشریهای است با رویکرد علمی که با رسالت توسعه دانش مدیریت بازرگانی در کشور، شناسایی مسائل زنجیره تامین سازمانهای ایران و ارانه راهکار برای آن، مقالههای علمی در حوزۀ مدیریت بازرگانی را به صورت دوماهنامه منتشر میکند. همچنین این نشریه از فرودین و اردیبهشت سال 1399آغاز به کار کرد. سایر اطلاعات این نشریه به شرح زیر میباشد:
صفحه 1-16
JABM.3.2.15564.353695212565047
سیدمجید موسوی روشن؛ سیدمهرداد مقدم ضیابری
صفحه 17-31
مریم مختاری کلیج کلا؛ مهدی قلی زاده ارات بنی؛ صدیقه درزی اواتی
صفحه 32-45
فریدون امیدی؛ پرستو دهکردیان
صفحه 46-63
محسن شعبانی؛ حمید رحیمیان
صفحه 64-72
خسرو مرادی شهدادی؛ کامران پودات
صفحه 73-90
احمدرضا اخوان صراف؛ آرش احمدی اصفهانی