%0 Journal Article %T نقش رسانه ها بر بر سبک زندگی فردی و اجتماعی کودکان %J مدیریت بازاریابی هوشمند %I دانشگاه نبی اکرم(ص) %Z 2783-5405 %A طاهرزاده موسویان, سید فخرالدین %D 2021 %\ 11/22/2021 %V 2 %N 5 %P 127-130 %! نقش رسانه ها بر بر سبک زندگی فردی و اجتماعی کودکان %K رسانه %K سبک زندگی فردی %K اجتماعی %K کودکان %R %X همچنین کودکان نیز موجودی هستند با قابلیت یادگیری بالا، که باید در جهت صحیح تکامل یابند و در مراحل رشد و تکامل به صورت رسمی و غیر رسمی در حال یادگیری هستند. از طرفی صاحبان رسانه با بهره گیری از این ابزار قدرتمند، قصد دارند مخاطبان و بویژه کودکان و نوجوانان را شستشوی مغزی دهند.. سلطه این ابزار در این حد می تواند باشد که هیجان افراد و تجربه های بسیار شخصی و احساسات عمیق انسان را  در جهت دلخواه بر می انگیزد. امروزه تلویزیون نقش مهمی در تربیت کودکان دارد و کودکان امروزی نسبت به همسالان خود در دهه های قبل، از تحرک کمتری برخوردارند.به نظر می رسد تماشای تلویزیون و افزایش BMI با هم ارتباط زیادی داشته باشند بر این اساس  شناخت بیشتر رسانه های جمعی و اثرات ان بر جامعه بویژه بر روی کودکان منجر به افزایش منافع و کاهش مضرات آنها بر کودکان خواهد گردید. %U https://www.jnabm.ir/article_253401_0e68870b6e2019610e8fb2490899a9e0.pdf