%0 Journal Article %T بررسی چگونگی اثرگذاری مدیریت مالی الکترونیک بر بازار سرمایه %J مدیریت بازاریابی هوشمند %I دانشگاه نبی اکرم(ص) %Z 2783-5405 %A مرادی رحیم آبادی, مصطفی %D 2021 %\ 11/22/2021 %V 2 %N 5 %P 60-70 %! بررسی چگونگی اثرگذاری مدیریت مالی الکترونیک بر بازار سرمایه %K مدیریت مالی %K مدیریت مالی الکترونیک %K بازار سرمایه %K مدیریت %R %X معاملات آنلاین هر روز از رشد و امنیت بیشتری برخوردار می شوند و سرمایه گذاران جهت صرفه جویی بیشتر در وقت و هزینه از بستر های الکترونیکی امن با قابلیت نقد شوندگی بالا استقبال فراوان می نمایند و با توجه به حوزه های عملکردی نظام مالی و همچنین درجه اهمیت بالای بازار سرمایه در تامین نیاز های مالی فعالیت های اقتصادی می توان اذعان داشت که بازار سرمایه متاثر از مدیریت مالی الکترونیک می تواند به مراتب دارای رشد و توسعه اقصادی بیشتری باشد. لذا هدف اصلی پژوهش نیز بررسی چگونگی اثرگذاری مدیریت مالی الکترونیک در بازار سرمایه می باشد در همین راستا پژوهش حاضر از نوع توصیفی – تحلیلی بوده و جمع آوری اطلاعات از طریق مطالعه اسنادی، کتابخانه ای صورت گرفته است و همچنین ابزار تحقیق برای جمع آوری داده ها، فیش و روش تجزیه و تحلیل داده ها تفسیری بوده است شایان ذکر است که نتیجه حاصل از این پژوهش حاکی از ان است که مدیریت مالی الکترونیک در تقویت و توسعه ی بازار سرمایه نقش مؤثری ایفا می نماید، به عبارتی در صورت به کارگیری مدیریت مالی الکترونیک زمانی که قوانین و مقررات و دستورالعمل ها تغییر می نمایند منجر به افزایش شاخص های بازار سرمایه می گردد. بنابر این مدیریت مالی الکترونیک در تقویت و توسعه ی بازار سرمایه تأثیر داشته و در تغییر بانک پایگی به بازار پایگی مؤثر است و می تواند در افزایش تمرکز منابع مالی نقش داشته باشد. %U https://www.jnabm.ir/article_247730_2babca8046df959606c2580d918d7a2a.pdf