%0 Journal Article %T بررسی تأثیر توسعه برند مشارکتی، آشنای با برند، مالکیت نام تجاری، مسئولیت برند، خودسازی برند بر رفتار مشتری با بررسی نقش تعدیلگری تمایز و فردگرایی- جمع گرایی(مورد مطالعه: مشتریان ایران خودرو در سطح شهر کرج) %J مدیریت بازاریابی هوشمند %I دانشگاه نبی اکرم(ص) %Z 2783-5405 %A بزازان, پرهام %D 2020 %\ 08/22/2020 %V 1 %N 3 %P 1-14 %! بررسی تأثیر توسعه برند مشارکتی، آشنای با برند، مالکیت نام تجاری، مسئولیت برند، خودسازی برند بر رفتار مشتری با بررسی نقش تعدیلگری تمایز و فردگرایی- جمع گرایی(مورد مطالعه: مشتریان ایران خودرو در سطح شهر کرج) %K توسعه برند مشارکتی %K آشنای با برند %K مالکیت نام تجاری %K مسئولیت برند %K خودسازی برند بر رفتار مشتری %K تمایز و فردگرایی- جمع‌گرایی %R %X پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر توسعه برند مشارکتی، آشنای با برند، مالکیت نام تجاری، مسئولیت برند، خودسازی برند بر رفتار مشتری با بررسی نقش تعدیل­گری تمایز و فردگرایی- جمع­گرایی انجام شد. جهت محاسبه حجم نمونه موردنیاز برای پژوهش با استفاده از فرمول کوکران برای جامعه نا محدود 384نفر خواهد بود. که 400 پرسشنامه در نمونه اماری توزیع شد و 384 تا نمونه سالم برگشت داده شد مابقی به دلیل کامل نبودن پاسخ ها از تحلیل حذف شدند. نمونه گیری به شیوه تصادفی از نوع نمونه گیری چند مرحله ای بود ابزار سنجش پرسشنامه بود. روایی از طریق روایی همگرا و واگرا سنجیده شد و پایایی از طریق الفای کرونباخ و ضریب پایایی ترکیبی به دست آمد. داده ها با نرم­افزار PLS تجزیه و تحلیل شدند. نتایج نشان داد: توسعه برند مشارکتی بر مالکیت برند شرکت ایران خودرو تأثیر معناداری دارد. آشنایی با برند بر مالکیت برند شرکت ایران خودرو تأثیر معناداری دارد.مسئولیت برند بر رابطه مالکیت برند بر رفتار مشتری شرکت ایران خودرو تأثیر مثبت معنادار میانجی دارد. خودسازی بر رابطه مالکیت برند بر رفتار مشتری شرکت ایران خودرو تأثیر مثبت  معنادار میانجی دارد. ارزش­های فرهنگی در تأثیرگذاری خودسازی بر رفتارهای مشتری شرکت ایران خودرو نقش تعدیل­گر دارد.. مالکیت برند بر مسئولیت برند شرکت ایران خودرو تأثیر معناداری دارد. مالکیت برند بر خودسازی شرکت ایران خودرو تأثیر معناداری دارد. مسئولیت برند بر رفتارهای مشتری شرکت ایران خودرو تأثیر معناداری دارد. خودسازی بر رفتارهای مشتری شرکت ایران خودرو تأثیر معناداری دارد. ارزش­های فرهنگی در تأثیرگذاری مسئولیت برند بر رفتارهای مشتری شرکت ایران خودرو نقش تعدیلگر ندارد. این فرضیه تأیید نشد. %U https://www.jnabm.ir/article_245432_a1f4d161fe1b0807b3de619af4336096.pdf