موضوعات = بازاریابی
مروری سیستماتیک بر عوامل موثر بر کارافرینی فناورانه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 تیر 1402

مونا محمدی


تاثیر فناوری و دانش بازاربرتمایل مالکان کارآفرینی به نوآوری بنیادین

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 دی 1402

مهتاب قربانی


مروری بر مدیریت بازاریابی هوشمند در شرکتهای سرمایه گذاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1402

فرزاد قاضی مرادی


طراحی مدل بازاریابی محتوای شبکه های اجتماعی در بین زنان خانه دار سازمان تامین اجتماعی با استفاده تکنیک داده بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 دی 1402

JABM.3.2.15564.351256.32859596

مریم زکی پور کینجی؛ مجید فانی؛ مهدی روح الامینی


ارتباط بین استراتژی های بازاریابی مبتنی بر دانش فکری بانک های دولتی با جذب سپرده های قرض الحسنه با نقش میانجی سرمایه نوآوری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 دی 1402

فواد کوهزادی؛ یوسف محمد کریمی؛ ادیب اقبالیار؛ علی توکلی؛ سیاوش عباس پورآذر


مدل فروش از طریق بلاگرها در شبکه‌های اجتماعی با استفاده از روش معادلات ساختاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 بهمن 1402

سهراب سیفی؛ مجید فانی؛ مهدی روح الامینی


ارائه الگوی بازاریابی ویدیویی در شبکه های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 فروردین 1403

پیام پاسلاری؛ موهان محمدی؛ سعید مرادپور؛ صادی مسجودی


چارچوبی برای تحقق تعالی بازاریابی دیجیتال با استفاده از قدرت فناوری پردازش زبان طبیعی: از اصول تا ارزیابی کارایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 02 اردیبهشت 1403

مریم نورائی آباده


طراحی و تبیین مدل هوش کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) در شرایط رکود تورمی

دوره 5، شماره 1، فروردین 1403

JABM.3.2.15564.351256.3253456

هادی شعبانی؛ محمد رضا حمیدی زاده؛ حسین وظیفه دوست


بررسی تاثیر خصومت اینترنتی مشتریان بر کسب و کارهای هوشمند

دوره 5، شماره 1، فروردین 1403

JABM.3.2.15564.545343.45643

علی اصغر پورتیمور؛ سهیلا زرین جوی الوار؛ فریدون امیدی


تاثیر بین نشانه های حسی و تمایل به خرید آنی خوراکی های خیابانی

دوره 4، شماره 3، مهر 1402

JABM.3.2.15564.35997558177

مریم مشایخی؛ علی اصغر عیوضی حشمت؛ محمدحسین فرقانی


تبیین مدلی برای توسعه مدیریت استعداد در بخش گردشگری هوشمند بر مبنای تئوری داده بنیاد

دوره 4، شماره 2، تیر 1402، صفحه 38-60

JABM.3.2.15564.35125698412

جهانبخش رحیمی باغملک؛ کیهانه کریمی؛ امین امیری مکوندی